Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWhiteford, Emma B.; Anderson, Douglas H.
TitelThe Mainstreaming of Special Needs Students: Home Ec Teachers Are Coping
Quelle(1977)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Research; Exceptional Persons; Gifted; Handicapped Students; Home Economics Teachers; Mainstreaming; Needs Assessment; Secondary Education; Teacher Attitudes; Teaching Skills
AbstractTo help define teacher training needs in home economics, 260 Minnesota secondary education teachers responded to a questionnaire designed to determine how they were coping with adapting instruction to special needs students. Results are in terms of enrollment figures, meeting instructional needs, space and equipment, preparation of teachers, and attitudes and opinions. (SH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: